Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

HM:s höst

Av Victoria - 25 juli 2007 17:49

Nu börjar katalogerna från klädföretagen dimpa ner i brevlådan. Jag sitter och bläddrar i HM:s katalog som kom idag. Jag längtar efter att få shoppa höstkläder nu! Mina sommarkläder har jag inte fått använda nu när det bara regnat. Men snart kommer höstkläderna till butikerna och jag får lön!


Om HM får bestämma ska vi klä oss i:

Grått

Svart

Grönt

Lila

Löst sittande tröjor

Vida byxor

Kjolar

Klänningar

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Victoria - 6 augusti 2007 13:56

Enligt modeexperterna är det inte bara det traditionella modet med svart och grått som gäller. I höst ska det vara färg vilket gläder mig. Svart är väldigt snyggt och bekvämt men det får gärna bäras tillsammans med någon detalj med färg tycker jag. J...

Av Victoria - 5 augusti 2007 11:47

Idag vet jag inte vad en del personer tänkte på när de valde kläder i morses. Jag såg flera konstiga klädval under dagen. Först var det pappa som gick i halvkorta ljusa byxor med svarta sockar till. Det var inte särskilt snyggt. Sedan träffade jag en...

Av Victoria - 29 juli 2007 17:50

Vart jag än vänder mig stöter jag på ordet stilikon. Enligt alla experter bör man ha en kändis vars stil man noggrant studerar och inspireras av för att sedan kunna köpa liknande kläder själv. Varje säsong är det nya kändisar som anses klä sig bäst o...

Av Victoria - 26 juli 2007 16:38

I alla modetidningar skriver de varje månad om de senaste trenderna. Varje säsong visas årstidens modetrender upp i olika reportage. Det skrivs också mycket om stil. Modejournalisterna talar om för oss hur viktigt det är att hitta sin egen stil. De g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards