Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Victoria - 5 augusti 2007 11:47

Idag vet jag inte vad en del personer tänkte på när de valde kläder i morses. Jag såg flera konstiga klädval under dagen. Först var det pappa som gick i halvkorta ljusa byxor med svarta sockar till. Det var inte särskilt snyggt. Sedan träffade jag en bekant som bar vit kjol. Den var jättefin men tyvärr hade hon svarta sockar till och svarta trosor under som tydligt syntes igenom. Det var ingen lyckad outfit. En annan jag mötte under dagen gjorde samma misstag fast med vita tights över svarta underkläder.

I morgon vill jag se människor med lyckade klädkombinationer som jag kan inspireras av och kanske till och med kopiera. Det är tråkigt att stöta på folk som inte har tänkt över huvud taget när de tog på sig på morgonen eller bara tog det plagg som låg överst i garderoben. Alla blir fina om de lägger ned lite tid på sitt utseende. Det kan vara så enkelt som lite mascara eller en fin tröja. Att se bra ut är faktiskt inte så svårt egentligen. Det gäller bara att se välvårdad och fräsch ut samt undvika de värsta modemissarna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards